FS22: Farm Production Pack (PC)
Låt oss förbättra ekonomin, öka produktionen och främja hållbarheten med Farm Production Pack. Det här paketet till Farming Simulator 22 innehåller över 20 nya föremål (med märken som VDW och Lely), inklusive nya säljstationer, produktionsföremål, förvaringsalternativ, förnybara energigeneratorer och annat. Ett sofistikerat distributionscenter och marknader skapar nya lager i spelmekaniken för logistik och fokuserar på tillgång och efterfrågan. Äg och driv ditt eget distributionscenter! På en 4 000 kvadratmeter stor yta övervakar du ditt eget distributionscenter där det finns hyllor för förvaring av tunga föremål. Kör gaffeltruckar på ett säkert sätt och hantera distributionen av pallar som kommer till lastkajer med hjälp av smart logistik som är baserad på marknadens efterfrågan. Använd tillgängligt utrymme i centret och olika anpassningsbara skjul och silor för att förvara bulkprodukter, fordon och redskap. Dessutom kan du reparera dina maskiner i en fordonsverkstad med ett garage. Förbättrad ekonomi och daglig efterfrågan Med dynamiska priser och daglig efterfrågan som belönar snabba leveranser åtar du dig logistikkontrakt från olika nya säljplatser – en gårdsbutik säljer olika jordbruksvaror, det kommer in förfrågningar om andra varor än mat, en stormarknad vill ha bearbetade matprodukter, och det behövs färska grönsaker till automater och konfigurerbara marknadsstånd. Tvätta grödor och solpaneler Öka inkomsten, effektiviteten och hållbarheten med ny stationär utrustning. Lely Sphere är ett klotformigt system för hantering av naturgödsel som skapar flytande gödsel av ammoniakutsläpp när den placeras bredvid djurbodar och kombineras med svavelsyra från butiken med varor till gården. VDW:s Cleaner Tiger rengör och skär sockerbetor efter att ha rensat dem från stenar, och tvättmaskinen tvättar olika grödor som kan säljas till högre pris. Ytterligare inkomst genereras av nya vindturbiner och solpaneler, och de måste rengöras, vilket underlättas av en fjärrstyrd robot.