FS22: ANTONIO CARRARO Pack
Utöka din verksamhets vingårdar och olivlundar med kompakta men kraftfulla och mångsidiga traktorer från den historiska italienska tillverkaren Antonio Carraro. Med dem kan du vara extremt rörlig under speciella omständigheter där andra traktorer inte kan hantera terräng som har branta partier och trånga utrymmen. När du arbetar bland vinrankor och olivträd (två nya grödor i Farming Simulator 22) så måste du använda specialutrustning. Antonio Carraro Pack har vad du behöver – en uppsättning traktorer som inkluderar den klassiska Supertigre 635, den mångsidiga TTR 7600 Infinity och det ledade flaggskeppet MACH 4 R med fyra larvfötter och back. Det italienska företaget är experter på lösningar för bönder som arbetar i specialiserade former av jordbruk. En extremt kompakt konstruktion och tajt svängradie och optimal sikt åt alla håll gör att du kan nå alla delar av din vinodling eller olivlund. Det vändbara förarsätet är särskilt användbart, eftersom det gör att du snabbt kan byta riktning.