Frostpunk: On The Edge
OM EXPANSIONEN Du har blivit tilldelad rollen som ledare för en ny utpost i närheten av armélagret och står under New Londons styre. Du har förbundit dig att överföra alla dina värdefulla fynd till huvudkontoret. Samtidigt måste du klara dig på deras knappa matleveranser och lyda under deras lagar. Det är en svår balansgång. Varje val innebär nya risker och svårigheter. Men så snart den alternativa matkällan upptäcks av dina spanare kan du börja fundera på att försöka överleva på egen hand… Snöns hemligheter ändrar snabbt förutsättningarna i Frostland. Det finns andra bosättningar där ute som är villiga att samarbeta med dig. När du har lyckats vinna deras lojalitet, skapat handelsrutter mellan dina nya allierade och återtagit kontrollen över dina lagar, kan ni bilda en stark, självständig union som tar dig ur New Londons grepp. DEN HÄR EXPANSIONEN INGÅR I FROSTPUNKS OFFICIELLA SEASON PASS Frostpunks officiella Season Pass är ute och komplett! Det ger dig tillgång till allt extra innehåll som släppts till spelet sedan lanseringen, inklusive tre expansioner (The Last Autumn, On The Edge och The Rifts), som utökar huvudberättelsen och fyller i många luckor i spelets universum.