FROST
Tina Lin Tsang är en fokuserad och minutiös systemofficer. Hon använder Sterling Mk2 LHT eller 'Welcome Mat', en golvmonterad, gummi- och metallfjäderladdad fälla som utgör ett icke-dödligt sätt att immobilisera sina fiender. Welcome Mats smidiga design tillåter sömlös användning på olika underlag och miljöer utan att kräva mycket kamouflage.