Frost
Välkommen till Arendal, där Anna, Elsa, Olof och deras kompisar bor. Ge dig av på ett äventyr bortom ispalatset och upptäck den här Frost-världen. Spela minispel och slutför pussel för att få belöningar och återvänd för att dekorera slottet, allt detta till din favoritmusik från Frost! - Från Noxcrew Endast tillgängligt för Minecraft (2017), inte kompatibelt med Minecraft: Xbox One Edition (2014).