Frost Drake Pack
Omfamna Frost Drakes makt! Skaffa det här paketet i dag för att göra dina hjältar starkare. Paketet kan bara köpas en gång per konto. Lös ut paketets innehåll genom att besöka och interagera med brevlådan i Heroes Marketplace eller Private Tavern. Paketet innehåller: 7 000 Gems som du kan köpa hjältar, utsmyckningar, dräkter och mycket annat med. 5 Mythical Defender-paket för massvis med kosmetiska belöningar så du kan visa dig från din bästa sida! 2 av varje Campaign- upp till Chaos VI Shard-paket så du kan ge dina hjältar och försvar unika bonusar. Titeln "Drake Rider" för att bli den ultimata trendsättaren. Ett legendariskt Autumeow-tamdjur för att mosa dina fiender med råstyrka.