From Space Mission Pack: Concrete Jungle
Det här DLC:t innehåller ytterligare innehåll endast för hordläget. Förbered dig, invasionen breder ut sig i stadens djup. Använd två nya kartor och avvärj omgångar av obevekliga utomjordingar med helt ny utrustning, föremål och fördelar. Två nya kartor Välkomna ”Rooftop” och ”Hospital”. Ta striden till den pittoreska stadssilhuetten eller försvara de skadade när utomjordingar angriper sjukhuset. På de här två fantastiska kartorna bekämpar du invasionen med hjälp av intuitiva inbyggda funktioner. Nytt vapen – Medic Gun Den här pistolen återställer hälsa när du skjuter den mot en av dina kompisar, men oroa dig inte, den orsakar fortfarande skada när du skjuter mot dina fiender. Snacka om mångsidig! Nytt föremål – Decoy Soldier Det här föremålet placerar ut en pappfigur som föreställer en soldat och lockar till sig utomjordingar. Generalen tipsade att det är ett fantastiskt sätt att samla utomjordingar för dina explosiva vapen. Nytt föremål – Ice Maker Kuriosa: de här utomjordingarna tycker verkligen inte om kyla. Synd för dem. ”Ice Maker” är ett säkert sätt att sakta ner horden samtidigt som den orsakar frysskador. Ny fördel – Resurrection perk Passar utmärkt för solospelare, med den här fördelen behöver du inte längre vänta på att en vän ska återuppliva dig. Den återupplivar dig direkt, vilket innebär att du kan ge dig in i striden igen!