Frisyrstil 6
Setet innehåller följande nedladdningsbara innehåll: "Five Hells" en samling med 5 ytterligare frisyrer ■Ytterligare frisyr - Savior ■Ytterligare frisyr - Nemesis ■Ytterligare frisyr - Abyss ■Ytterligare frisyr - Heaven ■Ytterligare frisyr - Knight *Ytterligare frisyrer och utseendealternativ kan läggas till på din avatar från skärmen för karaktärsredigering. *Dessa föremål kommer att ändra utseendet på spelarens karaktär. De är kosmetiska och påverkar inte karaktärens egenskaper. *DLC kommer att vara tillgängligt i spelet efter att du har kommit till den nödvändiga punkten i berättelsen.