Frihetskämpepaketet
Ladda ned Frihetskämpepaketet till Lost Planet 3 och specialanpassa dina flerspelarlägen med fem unika karaktärer, inklusive Hunk från Resident Evil, och grymma uppgraderingar till din rigg i enspelarläge!