Four Kings Casino: Jackpot Marker Pack
Four Kings Casino: Jackpot Marker Pack Funderar du på att slaska marker på kasinogolvet? Jackpot Packetet ger dig den ultimata Kasino upplevelsen. Jackpot Packetet innehåller: - 1,000,000 Marker - Exklusivt Tillbehör Ett exklusivt tillbehör byts ut varje månad och kommer endast att vara tillgängligt i 30 dagar. Återkom i början av varje månad för att se vilka nya exklusiva tillbehör som kommer att finnas tillgängliga. Marker är den valutan som du kan använda för att spela på våra kasinospel. Detta inkluderar alla dina favoriter som Poker, Blackjack, Roulette, Baccarat, Slots, Bingo och mycket mer! Spela spel för att tjäna RP och belöna dig med hundratals tillbehör för din avatar.