Four Kings Casino: Double Down Nybörjarpaket
Four Kings Casino - Double Down Nybörjarpaket Detta Double Down Nybörjarpaket get dig extra spelbonusar på The Four Kings Casino and Slots upplevelse. Detta paket inkluderar: - 150,000 Spelmarker - Skaparens Jacka - Double Down Bricka Spelmarker är vår in-game valuta som du kan använda till alla våra kasinospel på vår spelvåning. Bonuskläder kommer vara tillgängliga direkt via avatar anpassningen och Double Down Brickan kommer finnas i Social Tab. Låt alla få reda på vem korthajen verkligen är!