Forza Horizon 5 Formula Drift-paket
Det här tillägget innehåller 8 nya Formula Drift-bilar som du kan skaffa, köra och anpassa i Forza Horizon 5. Ingår i de digitala Forza Horizon 5 Premium Edition-paketen, samt i Forza Horizon 5 Premium-tilläggspaketet och Forza Horizon 5 Car Pass.