Forza Horizon 5: Acceleration Car Pack
Starta motorerna och gasen i botten. Accelerationsbilpaketet ger dig fyra bilar byggda för höga hastigheter på kort tid. Paketet innehåller: 1967 Shelby GT 500, 2021 McLaren Sabre, 2022 Ford #4 Pro Electric Supervan och 2019 Ginetta G10 RM.