Forza Horizon 3- och Forza Horizon 2-paket
Hela världen är din i detta paket med Forza Horizon 2 och Forza Horizon 3. Få två av de bästa racingspelen med öppna världar någonsin till ett lågt pris. När du köper detta paket får du Forza Horizon 3 till Xbox One och Windows 10. Forza Horizon 2 kan du enbart spela på Xbox One. FORZA HORIZON 3 STANDARD EDITION Du är ansvarig för Horizon-festivalen. Anpassa allt, anställ och avskeda dina kompisar och utforska Australien i över 350 av världens mest otroliga bilar. Gör ditt Horizon till den ultimata hyllningen till bilar, musik och frihet på de öppna vägarna. Vägen dit är helt upp till dig. När du köper detta paket får du Forza Horizon 3 till Xbox One och Windows 10. FORZA HORIZON 2 STANDARD EDITION En vacker och fri värld väntar i Forza Horizon 2! Utforska en vacker, öppen värld med dynamiska dagar och nätter samt spektakulära vädereffekter i 1080p. Kör över 200 bilar genom södra Europa och upptäck en massiv, öppen och fri värld under äventyrliga roadtrips.