Fortress Merge: Progress Pack Max
Fortress Merge: Maximalt Framstegspaket innehåller: - 25 Huvuddesigner, 25 Bröstdesigner, 25 Ringdesigner och 25 Stöveldesigner - 20 Gyllene Biljetter - 2500 Ädelstenar - 4500 Mynt Framstegspaket kombinerar Designer, Gyllene Biljetter, Ädelstenar och Mynt för att hjälpa dig under hela resan. Uppgradera dina hjältars utrustning, utöka dina strategiska möjligheter och fortsätt att utveckla Byn! Bygg en starkare armé, anpassa din strategi och förbered dig på svårare vågor!