Fort Triumph
Fort Triumph är ett utmanande turbaserat taktikspel i fantasymiljö där du när som helst kan dö permanent. Vad sägs om det? Led ett gäng hjältar med olika talanger genom en kvick parodi på en fantasyberättelse. Uppdrag med diverse mål väntar dig på rutformade processuellt genererade kartor — förbered dig på ett stort äventyr i både berättelseläget och i sammandrabbningar. ● Utnyttja omgivningen: Varje träd eller sten kan utgöra ett potentiellt vapen i strid. ● Skapa strategier: Välj bland fyra fraktioner och fyra klasser. Bygg upp en bas, samla resurser och lär karaktärerna nya talanger! ● Utveckla hjältarna: Få egenskaper och klassöverskridande talanger som gör hjältarna unika varje gång du spelar! ● Utforska processuellt genererade kartor: Fort Triumph har flexibla kartor med varierande platser och händelser. Varje strid kräver en ny plan. ● Skruva upp volymen: Marco Valerio Antonini har skapat originalmusiken i spelet.