Fort Boyard
Gå in genom Fort Boyards dörrar och anta utmaningarna! Gå in i Fort Boyard och anta utmaningarna genom mer än 10 aktiviteter som blandar action- och party-spel! Uthållighet, fingerfärdighet och envishet kommer att vara dina bästa tillgångar för att samla boyard-mynt. Fort Boyard som om du vore där: "Inuti detta stenfort i havet, kan du återuppleva känslorna hos de lag som har satt sin fot på Fort Boyard! Anta utmaningarna steg för steg, på egen hand eller i multiplayer-läge, genom att slutföra varje aktivitet i Fortet för att samla alla nycklar som leder dig till skatten. Nu är det din tur! Samla så många boyard-mynt som möjligt."