Forrader Hero
Forrader Hero är ett turordningsbaserat, taktiskt rougelike-spel där hjältar måste strida mot horder av monster, odöda varelser och deras ondskefulla överherrar. Välj mellan flera olika hjältar med olika unika förmågor, planera din väg genom faran och plocka upp föremål för att överleva. Du kan inte röra dig bakåt! Dessa modiga hjältar rör sig bara framåt, alltid redo för nästa våg av strider. Om du förlorar, försök igen! Upptäck hjältens styrkor för att lyckas. Du kan inte vara förberedd på allt eftersom varje slut är en ny början Innehåll * Roguelike-spelupplägg med strider * Turordningsbaserad taktiskt strid * Nostalgisk pixelgrafik * Rör dig endast framåt!