Förhandsbokningsbonus
▶ Förhandsbokningsbonus Kickstarta träningen av dina karaktärer med paketet "Avancerat boosterpaket"! ■ Paketet innehåller: - Segerarmbandet (utrustning som ökar erfarenheten du får) - Full uppsättning träningsbönor (föremål för karaktärsträning) - Den dunkle kejsarens matchställ * Denna bonus är endast tillgänglig för de som köper spelet innan 14:59 den 13 november, 2025 (GMT).