Förhandsbokningsbonus
Förhandsbokningsbonus ----- Kickstarta ditt äventyr i Reveria med paketet Nytt äventyrspaket! Detta paket innehåller smycket Fjärilsamulet, som ökar erfarenheten du får, samt 9 olika förbrukningsvaror som hjälper dig på ditt äventyr! ----- Denna bonus är endast tillgänglig för de som köper spelet innan 14:59 den 21 maj 2025 (GMT).