Forge Leader-paket
Få Leader Forge för användning i Halo Wars 2. Sergeant John Forge: Skicklig soldat, erfaren ledare, född bråkmakare. Forge gjorde en hjältemodig uppoffring för att rädda sitt skepp och sin art i det första Halo Wars, och nu är han tillbaka från graven för att visa Atriox och Banished hur kåren hanterar besvärliga rymdvarelser. Den här produkten kan endast användas i Halo Wars 2.