Fluffy Milo (Xbox Version)
Knuffa dig fram genom årstiderna i ett hjärnkittlande pussel för alla åldrar med en gullig katt-twist! Ge dig in i ett skjutpussel-äventyr som tar dig genom årstiderna i Fluffy Milo! Med 60 nivåer av avslappnat, hjärnkittlande spel i top-down, 3D-stil ger Fluffy Milo dig kontrollen över ett gulligt kattdjur. Du hjälper honom att fylla sina skålar med läcker mjölk. Det börjar enkelt i ett litet arrangemang av brickor med en mjölkkanna och en skål, och sedan blir allt gradvis större och svårare när du avancerar. För var 15:e nivå du slutför kommer miljön att ändras från tropiker och skogar till snötäckta fält när årstiderna skiftar. Hjälper du Milo att tillfredsställa sitt mjölkbegär?