Floor and Ceiling Wallpaper Pack
Vi presenterar det nya golv- och taktapetpaketet. Ta din basinredning bortom väggarna med ett varierat urval av golv- och taktapeter, så att du kan styla allt från underlag till tak. Från klassisk parkett och traditionella tatamimattor till industriella metallplåtar och skarpa tunnelbaneplattor, erbjuder detta DLC många alternativ som passar alla inredningsstilar. Oavsett om du siktar på mysig, vintagecharm eller en ren, modern estetik, har det här paketet något för alla inredningsskapare.