Flerspelarpaketet
Flerspelarpaketet ger tillgång till en exklusiv flerspelarbana – Outside High-rise, Upper City – som du kan spela på i flera av Binary Domains flerspelarlägen. Dessutom blir Ninja, en ny spelbar klass, upplåst för båda lagen. Den här unika spelbara karaktärstypen är perfekt för överraskningsattacker och att anpassa stridsstilen efter situationen. Slutligen innehåller det här unika förbeställningspaketet två exklusiva vapen till flerspelarläget: Prickskyttegeväret Hoga Type 69 för att ta död på fiender på långt håll och pistolen Yamato-0 för närmare och mer personlig strid.