FlatOut 4 : Total Insanity
Fart, förstörelse, häftiga krockar, massivt motstånd... Upplev det galna i FlatOut på nytt! 10 SPEKTAKULÄRA SPELLÄGEN Ett oändligt demolition derby i lägena Assault, Carnage, Arena och många fler! HELT FÖRSTÖRBARA FORDON OCH MILJÖER Släpp loss monstret i dig och demolera dina motståndare och totalförstör inredningen! ETT ROLIGT OCH VARIERANDE FLERSPELARLÄGE Varje spelläge är tillgängligt online för upp till 8 spelare: tävla mot de bästa spelarna i värdlen! 20 LOPP OCH 27 FORDON Muskelbil, stadsjeep, glassbil... Välj de vapen du vill använda för att förstöra allt i din väg! EN KÄNSLA AV HISNANDE HASTIGHETER Nitroglycerin-turbon gör att du kommer att sitta som fastspikad i sätet! DET LEGENDARISKA STUNTLÄGETS ÅTERKOMST Golf, Free Kick, Beer Pong... Gör din förare till ett massförstörelsevapen och få de högsta poängen.