Flat Kingdom Paper's Cut Edition
Flat Kingdom Paper's Cut Edition utspelar sig i ett vackert 2D-landskap som hotas av en ondskefull och kaotisk 3D-värld. En gång för länge sedan skapade en vis trollkarl sex magiska juveler som höll effekterna från den tredje dimensionen borta och skapade fred och välstånd i 2D-riket. Men en dag störde en ondskefull maskerad tjuv vid namn Hex balansen och fick kaoset att återvända. Den ende som kan stoppa kaoset från att sprida sig genom det platta riket är en liten hjälte med förmågan att ändra form till en cirkel, triangel eller fyrkant för att lösa pussel, ta sig över hinder och besegra gigantiska bossar! INNEHÅLL * Besök en vacker värld av papperskonst. * Sätt dina förmågor på prov i episka och utmanande kamper mot gigantiska bossar. * Upptäck spelets många hemligheter! Det finns sidouppdrag också, plus uppgraderingar och många andra överraskningar. * Lär dig om kungarikets myter, legender och rika historia genom att hitta de gömda skriftrullarna. * Musik av den legendariska spelkompositören Manami Matsumae!