Flashback
Axla rollen som Conrad B Hart från G.B.I. och avslöja en massiv, dödlig konspiration av utomjordingar. Men innan du kan rädda mänskligheten måste du återupptäcka vem du är i en desperat jakt efter de försvunna datafilerna som innehåller dina minnen. Tjugo år efter originalspelets lansering sätts Conrad i aktiv tjänst igen i den triumfartade återkomsten av ett av de bästa actionäventyrsspelen som någonsin skapats. Flashback återuppväcks av sina skapare!