Five Nights at Freddy's: Help Wanted 2
Five Nights at Freddy’s: Help Wanted 2 är uppföljaren till den läskiga VR-upplevelse som blåste nytt liv i en redan välkänd skräckserie. Som ny Fazbear-anställd måste du visa att du kan sköta om en pizzeria med bravur, med allt vad det innebär. Gå backstage som VIP och hjälp Roxanne Wolf och S.T.A.F.F.-robotarna förbereda sig inför framträdandena i Pizzaplex Salon! Spela klassiska spel som Bonk-a-Bon och Fazerblast i Fazcade-arkadhallen! Se om du kan slå poängrekorden! Ta hand om grejer bakom kulisserna i pizzerians personalområde. Ge krassliga patienter första hjälpen och hjälp robotarna utföra diagnostik och underhåll varje dag. Våra matlagningskurser, påtvingade av staten, hjälper dig att bli bättre på att förbereda Pizzaplex käk. Se med egna ögon vad som gör snabbmatsbranschen så fantastisk och mätta robotarnas kurrande magar! Sväng förbi biljettkassan för att prova våra attraktioner. Vi har bland annat Captain Foxy’s Cowboy Adventure, där man åker på en stock genom vilda västern som skarpskjutande prisjägare! Och sist men inte minst: om du inte får nog av kalla kårar kan du spela VR-versioner av klassiska minispel från Five Nights at Freddy’s: Sister Location! De är bokstavligen läskigt roliga! Vad väntar du på? Five Nights at Freddy’s: Help Wanted 2 söker medarbetare till samtliga arbetssysslor, med start omgående!