Big Fish Lure Pack är ett 37-delars utrustningspaket som är utformat för att hjälpa dig att finna inte bara enskilda fiskarter utan också de största! Innehåller en helt ny båt med tre nya omslag, en licensierad kajak i fyra färgmönster och ett stort urval av drag, paketet är perfekt för att rikta in sig mot rovdjurfisken som finns på alla fiskeplatser i spelet. Big Fish Lure Pack introducerar vår första licensierade kajak - ”Big Rig FD” kajak från Jackson Kayak samt en ny båttillverkare - ”2185” havsabborre-båten från Recon. Big Rig FD-kajak finns i fyra mönster - Battleship, Dorado, Forest Camo och Marsh. Recon-båten 2185 kommer med inslag från Norman, Arbogast och Cotton Cordell. Denna helt licensierade förpackning innehåller ett brett utbud av drag inklusive ”Deep Little N” från Norman, Hula Popper från Arbogast och ett urval av produkter från Cotton Cordell, Smithwick och Nichols Lures som är perfekta för havsabborre, maskalung, gädda och glasögongös bland andra.