Fishing Planet - Ultimate Japan Bundle
Ge er ut på ett oförglömligt 97-dagarsäventyr i Kaiji No Ri med Premium Account och Advanced License! Ni får varenda utrustningsdel från alla tre legendariska Japanska havspaket – allt samlat i en enda enorm Bundle. Det inkluderar 2 havsyachter som är perfekta för Fishing Together med vänner, 6 kompletta spö- och rulluppsättningar för alla fiskemetoder, en komplett fiskeoutfit, redskapsvagnar, spöfodral, Navigation Buoys, extra Inventory Slots och ett enormt urval av premiumterminaltackel för havsfiske. Upplev den sanna essensen av big game-fiske i Japans djupa vatten!