Fishing Planet: Lucky Bundle
Hålla där, fiskare! Är du ny på Fishing Planet och lite otålig över att få reda på de nya fiskemålen? Nu är det möjligt med det otroliga paketet Fishing Planet Lucky Bundle! Godheterna i detta exklusiva lyckopaket för våra nya vänner på Fishing Planet inkluderar Lucky Start Pack och Golden Dragon Pack. Lucky Start Pack inkluderar alla redskap, passerkort till dammen, fiskelicenser och till och med ett Premium-konto så att du kan avancera snabbare och få bästa möjliga fiskeupplevelse! I takt med att du vågar mer i dina fiskeutflykter, kan du stärka dig själv med det mäktiga Golden Dragon Pack! Här räknar du med en dödlig kombination av redskap, utrustning och till och med en kajak. Golden Dragon Pack backar upp dig med stöd av forntida allsmäktiga krafter! Men även med all kraft från Lucky Bundle på din sida, ska du ändå minnas att verkliga färdigheter och en god teknik är den bästa amulett en fiskare kan ha!