Fishing Planet - Halloween Bundle
Halloween är äntligen här med häpnadsväckande, roliga och häftiga fiskeäventyr! Frågan är om du är redo för dessa monsterfiskeutmaningar? Sluta tänka och oroa dig inte! Halloween Bundle beväpnar dig med de coolaste och läskigaste vapnen och du kommer vara redo att ge dig ut på en vild jaktnatt för att få nya fantastiska bedrifter med fullständigt självförtroende! Med Halloween Bundle får du ett komplett paket med alla häftiga ingredienser för en fantastisk Halloween-upplevelse full av rolig och läskig spänning!