Fishing: Barents Sea
Ta kontroll över din alldeles egen fiskebåt i Fishing: Barents Sea och utforska Norska havet i jakt på de bästa fiskeplatserna. Börja med en liten båt som du ärvt av din farfar, fånga fisk och tjäna pengar till uppgraderingar samt större och bättre båtar. Upplev vackra Barents hav och få dina drömmar om industriellt fiske att gå i uppfyllelse. Lär dig fånga diverse fiskarter med olika fiskeredskap på olika båtar. Varje metod är lätt att lära sig, men svår att bemästra – det är dags att visa vad du går för! Använd officiellt licensierad Scanmar-utrustning som DoorSensors och TrawlEye för att få total kontroll över din trålare. Uppgradera din trålare för att kamma hem den största fångsten! Kom ihåg att hålla dig under dina årliga fiskekvoter; alla steg och alla turer måste planeras noggrant. 20 års väderleksdata återskapar en realistisk miljö för fiskstimmen i Barents hav som förflyttar sig beroende på årstid och vattentemperatur. Det är upp till dig att ha koll på allt. Besök hamnpuben för att anlita besättningsmedlemmar och ta dig an uppdrag. I hamnen kan du även reparera och uppgradera dina skepp, ta ut lån på banken eller köpa utrustning och bete. Utforska en öppen värld som återskapar de häpnadsväckande landskapen i norra Norge. Hitta de bästa fiskeplatserna med hjälp av ekolod, rader och GPS och kamma hem storvinsten.