First Contact-paket
Innehåller First Contact Suit och Negotiator.First Contact Suit: Utvecklad av S.C.A.F. för sammandrabbningar med utomjordiska livsformer. Den har en flammande guldaktig yta som skyddar mot långvarig rymdexponering.Negotiator: Denna överklockade, toppmonterade Tesla Beam kan skjuta sönder en organism, stor som en människa, i flertalet delar med ett enda skott. Denna undermonterade Line Gun verkar ha tagits fram med ett enda syfte: att kliniskt slita sönder organisk vävnad från avstånd.