Firefighters - Airport Heroes
Firefighters - Airport Heroes: Brandmansserien fortsätter! Den framgångsrika serien med simuleringsspel (Inklusive "Firefighters - The Simulation", "Firefighters: Plant Fire Department") börjar på ny kula. I Firefighters - Airport Heroes spelar du som en vardagshjälte på platsen vi känner oss som allra mest utsatta: världens flygplatser. Frukansvärda motorbränder, ett inferno i flygterminalen, kraschade helikoptrar eller kollapsande byggnader kräver skicklig användning av brandbilar, släckare och specialverktyg. Upplev dramatiska situationer - varje uppdrag räkna! Liv måste räddas!