Finding the Soul Orb
Använd ditt armborst både som försvarsvapen och ett verktyg för att lösa pussel i en mörk fantasivärld! De mäktiga trollkarlarna skapade Själasfären och i århundraden har den tjänat kungariket väl. Nu kallar den på Alexander i hans drömmar och han är fast besluten att hitta den. Finding the Soul Orb är ett spel i medeltida fantasymiljö där du måste använda ett armborst, dels som vapen mot lömska nattvarelser, dels som ett verktyg för att lösa pussel i olika miljöer i 12 fängslande kapitel. Det här berättelsedrivna äventyret i förstapersonsperspektiv suddar ut gränsen mellan kuslig realism och övernaturliga drömlandskap. Det tar dig på en resa som i ena stunden testar dina sinnen och vilja och i nästa bjuder in till utforskningar och upptäckter, alltid i gränslandet mellan ljus och mörker. Kommer du att överleva ända fram till resans mål?