FINAL FANTASY XV ROYAL PACK
Detta exklusiva paket innehåller allt nytt innehåll som ingår i FINAL FANTASY XV ROYAL EDITION. Nya funktioner: ・Insomnia City Ruins - ny karta som leder direkt till spelets klimax ・Förstapersonsvy - läge där spelarna kan se Eos genom Noctis ögon ・Armiger Unleashed - utökat stridsläge ・Royal Cruiser - utforska det öppna havet, nya fiskeställen och recept ・Regalia Type-D - uppdrag för att få tag i och förbättra Regalia Type-D ・Ytterligare prestationer *Spelare måste köpa FINAL FANTASY XV för att få tillgång till detta innehåll. Det kan också vara nödvändigt att uppdatera till den senaste versionen av spelet. *Alla föremål som ingår i detta paket ingår även i FINAL FANTASY XV ROYAL EDITION.