FINAL FANTASY TACTICS - The Ivalice Chronicles Deluxe Edition
Ivalice, ett kungarike välsignat av gudarnas ljus och styrt av det tvåhövdade lejonet. Ett år efter nederlaget mot Ordallia i femtioåriga kriget avled kungen i sjukdom och efterlämnade en endast två år gammal pojke som tronföljare. Den som utnämndes till regent skulle regera i sanning, och därmed framträdde två rivaliserande kandidater: hertigarna Goltanna och Larg, vars bedrifter under kriget hade gjort dem mycket ansedda. Ödet hade bestämt att Goltanna, det svarta lejonet, och Larg, det vita lejonet, skulle drabba samman, och den konflikt som uppstod kom att kallas Lejonens krig. – Produktbeskrivning Deluxe Edition innehåller följande bonusar: ・ Vapen: Akademy Blade (höjer en enhets hastighetsattribut något när det är utrustat) ・ Huvudbonad: Akademy Beret (förhindrar statusen Charmed när den är utrustad) ・ Stridsdräkt: Akademy Tunic (ger Shell när den är utrustad) ・ Tillbehör: Ring of Aptitude (ökar mängden JP som tjänas in när den är utrustad) ・ Förbrukningsföremål: Phoenix Down x10 ・ Svart utrustning till Ramza ・ Röd utrustning till Ramza *En internetanslutning krävs för att ta emot bonusarna. *Du kan hämta bonusar från avsnittet Options i huvudmenyn när det blir tillgängligt efter att ha startat ett nytt spel. *Ramzas alternativa utrustningsfärger kan tillämpas från hans statusskärm under avsnittet Units i huvudmenyn. *Vissa bonusar går även att skaffa genom att spela igenom spelet. *Bonusarna kan delas ut eller bli tillgängliga att köpa vid ett senare datum.