FFXV Holiday Pack (gratisversionen)
Detta paket innehåller ett antal användbara tillbehör samt en biljett till en särskild karneval i spelet som hålls i januari 2017. ・Nixperience Band ・Warrior's Fanfare ・Choco-Mog Tee* ・Carnival Passport Obs: Föremål med en asterisk (*) kommer att göras tillgängliga i januariuppdateringen. Carnival Passport har samma funktion som den betalda versionen. Uppdatering: Karnevalen är inte längre tillgänglig sedan 02:00 den 19 februari 2017.