Faye Falling
Guida din nyligen bortgångna själ genom ett liv efter detta i kaos! Ta rollen som en nyligen passerad själ, oförmögen att komma ihåg vem du är eller hur du dog. Efter ett slumpmässigt möte med en kraftfull varelse börjar din episka resa för att besegra ett växande mörker, samtidigt som du återställer dina minnen längs vägen. Delta i snabba turbaserade strider mot ett brett utbud av fiender, undvik skador genom att undvika fiendens attacker i snygga minispel och kasta kraftfulla trollformler för att avvärja dina motståndare. Faye Falling är en konstnärlig, känslomässig upplevelse som utforskar död, lidande och mening genom top-down action RPG-spel som inspirerats av genreklassiker. Fördjupa dig i en mångsidig, eterisk värld fylld med pussel och hemligheter som presenteras i lysande pixelkonststil.