Fast Paced Action Bundle
Eclipse Games är stolta att presentera Fast Pace Action Bundle, en samling med 2 fantastiska indiespel som erbjuder många timmars spänning. Spel som ingår i detta paket: Super Toy Cars – Superkul brädspels-arkad-stridsracingspel med minityrbilar och banor av vardagliga föremål. Tachyon Project – Ett actionpackat skjutspel som utnyttjar två styrspakar där du tar rollen som en självmedveten AI på uppdrag att avtäcka en konspiration och rädda sina skapare.