Farming Simulator 25: Beans & Alpacas Expansion (PC)
Bygg upp din kaffegård och odla en varmare sorts gårdsliv i Beans & Alpacas Expansion: Res till Catuaí, en region som är inspirerad av Sydamerika, där kaffeplantager löper över böljande kullar, röd jord formar landskapet och tät grönska klär nedre delen av bergens sluttningar. Nya grödor, djur, produktionskedjor och över 25 nya maskiner väntar. Catuaí: Välkommen till Sydamerika! Utforska en grönskande och fuktig dal med smala vägar, dammiga gator, utspridda stenar och en vindlande flod som flyter genom landskapet. En liten, lantlig stad med färgglada byggnader, butiker och jordbrukslager knyter samman regionen, medan flodens strand kantas av hus byggda på styltor. Kaffe, djur och ny spelmekanik Odla kaffebönor som ny gröda och utöka din boskap med alpackor och brahmankor. Alpackor kommer med ny, handgriplig interaktion i form av att klippa och leda dem, medan vilda djur som krokodiler och papegojor gör omgivningen livfullare. Produktion, projekt och samlarföremål Skapa nya produkter, som pigment och harts, och måla om hus i staden, eller starta produktionskedjor för att bearbeta grödor. Bygg forskningscentret, hitta delar av dinosaurieskelett och samla dina upptäckter in museet med samlarföremål. Maskiner, varumärken och detaljer Använd över 25 nya maskiner från Case IH, Ford, John Deere, KUHN, Mercedes-Benz Trucks, New Holland, Valtra och många fler. Colombo Industries kommer till spelet för första gången, medan förbättrade animationer för markredskap och förbättringar av effekter ökar inlevelsen.