Farming Simulator 22: Premium Expansion (PC)
Nyheter: nya grönsaker, ny karta, nya märken och nya maskiner Ge näring till din upplevelse i Farming Simulator 22 med Premium-expansionen odla färska grönsaker på en helt ny karta! Använd specialiserade maskiner för att så, skörda och transportera – och njut av nya varumärken, produktkedjor och mer. Ny karta: välkommen till Zielonka! Vår nya jordbruksmiljö är inspirerad av de Centraleuropeiska regionernas varierade landskap. De frodiga fälten ligger på bördig jord mellan dammar och sjöar, vilket är perfekt för att så grödor och starta företag. Nya grödor: tillbaka till rotgrödor Tre grödor läggs till i spelet: morötter, palsternackor och rödbetor. De här näringsrika rotgrödorna växer i rader som kräver specialutrustning, till exempel den självdrivna skördaren ZKIV från Dewulf. Nya produktionskedjor gör att du kan producera näringsrik soppa och konserverade produkter genom att bearbeta grönsakerna. En nyhet bland produkterna är potatischips! Nya fordon och redskap: över 35 maskiner Premium-expansionen innehåller över 35 autentiskt digitaliserade fordon och redskap med mer detaljer än någonsin. Tillverkarna Dewulf, Gorenc, Agrio och WIFO gör debut i spelserien, medan BEDNAR, Fiat, GRIMME, Kverneland, SaMASZ och andra utökar maskinparken. Förbered jorden för grönsaker och skapa stora volymer med GRIMME GF 400 och GF 800, plantera grödorna med Kverneland Miniair Nova-serien, och skörda dem med självdrivna och dragna skördare från Dewulf innan du använder WIFO-maskiner för transport. Kör dessa och andra redskap från välkända tillverkare!