Farming Simulator 19 - Bourgault DLC
Förbättra din lantbrukarupplevelse med den nya officiella expansionen för Farming Simulator 19! Detta DLC innehåller 7 redskap från märket Bourgault och en ny traktor från John Deere: - 3320-76 Paralink Hoe Drill – Frösåmaskin - 3420-100 Paralink Hoe Drill – Frösåmaskin - 7950 Air Cart – Frösåmaskin - 71300 Air Cart – Frösåmaskin - SPS360-50 – Harv - XR770 Harrow – Ogräsbekämpare - FMS CD872-8 – Frösåmaskin - John Deere 9RX Series – Stor traktor När du laddat ned extrainnehållet blir det tillgängligt via butiken i spelet. Se till att ha tillräckligt med spelvaluta för att kunna köpa det! Detta DLC ingår i säsongspasset.