Farming Classics
Med denna kostnadsfria utökning av Farming Simulator följer ett antal autentiska fordon och maskiner som tar dig tillbaka till de första åren av modernt lantbruk! När du har laddat ner extramaterialet är det tillgängligt i spelets affär. Se till att du har tillräckligt på kontot för att handla.