Farmer's Dynasty
DEN PERFEKTA KOMBINATIONEN AV BONDGÅRDSSIMULERING OCH LIVSSIMULERING Mer än bara en jordbrukssimulator: i Farmer’s Dynasty måste du återuppbygga din bondgård och utveckla ditt arv, bilda familj, hantera dina relationer och givetvis hantera dina grödor för att få dem att växa. BONDEN OCH HANS MASKINER Dussintals autentiska lantbruksmaskiner som du kan använda för att odla dina fält och optimera dina intäkter. VÄLJ GRÖDOR OCH BOSKAP Bli en erfaren bonde, utöka din bondgård och investera i nya fält så att du kan odla fler grödor och skörda ännu mer. SKAFFA NYA VÄNNER Förtjäna dina grannars tacksamhet genom att utföra uppdrag. Det kanske slutar med att du gifter dig med någon av dem? HANTERA DIN BUDGET OCH DINA RESURSER Bli inblandad i en dynamisk lokal ekonomi där dina försäljningar och inköp påverkar marknadspriserna.