Farm Slider
Med färgglada och minimalistiska skjutpussel är Farm Slider enkelt att spela, en utmaning att klara och omöjligt att lägga ifrån sig! Gnugga geniknölarna och ha nöje av flera timmar roligt problemlösande som passar för alla åldrar. Massor av banor med olika bondgårdsmotiv, men det finns ett problem: allt är på fel plats! Skjut dig fram genom spelet och arrangera om bilderna tills de överensstämmer med originalet för att slutföra banan. Vissa banor kan verka vara omöjliga till en början, men vi lovar att alla banor går att lösa! Prova med olika kombinationer tills du hittar den rätta - det är en rolig utmaning!