FARCRY 6 Gold Edition
Skaffa FARCRY 6 Gold Edition, som innehåller: - Grundspelet - 3 DLC-episoder - FARCRY 3 Blood Dragon - Blood Dragon Cosmetic Set Störta Castillos regim i ett gerillaskjutspel som utspelar sig i önationen Yaras öppna värld. AGGRESSIVA OCH EXPLOSIVA GERILLASTRIDER I FÖRSTAPERSON Bygg improviserade vapen som robotryggsäckar eller motorcykelkulsprutor och kämpa jämte unika djurkompanjoner som distraherar, spejar eller attackerar fiender. Med ett lösningsinriktat tänk är allt tillåtet för att försvaga Castillos välde. TA TILLBAKA YARA PÅ DITT SÄTT Erövra baser, frigör vägar och lås upp nya redskap för att hugga dig fram genom djungler, stränder, åkrar och en befäst huvudstad. Utforska FARCRYs största värld hittills på ditt sätt: rid på hästar, flyg i helikoptrar, kör hoprafsade buggies och mer därtill. LED MOTSTÅNDSRÖRELSEN Möt rebellgrupper, bönder, smugglare och utstötta som underblåser revolutionen. Utför uppdrag, lås upp uppgraderingar, tillverka utrustning och stärk ditt nätverk, för varje samhälle du hjälper driver Castillos regim närmare kollaps. SAMARBETA I HELA KAMPANJEN Spela hela kampanjen med en vän i 2-spelarläget för dubbel eldstyrka och dubbelt så mycket kaos. Samordna attacker, kombinera kraftfulla Supremo-ryggsäcksvapen och störta Castillo tillsammans.