Slåss mot dina inre demoner i den här helt nya nedladdningsbara episoden. Förstå den här ikoniska skurken lite bättre samtidigt som du utforskar unika platser i en vriden version av Kyrat där du samlar nycklar och flyr från ditt eget sinne i en spelupplevelse där du dör och försöker igen.