KlabaterStrategi
Legend of Keepers In this original mix of Dungeon Management and Roguelite, you will lead your career as a Dungeon Manager! RogueDefender Each run will be different but players will keep some of their Master's bonuses between runs. Like we've already mentioned, our game is a mix between Roguelite and Dungeon Management. How did we achieve that? By running many tests to find the perfect balance between management and dungeon phases!" Dungeon Phase First, you will have to plan your defense against a group of adventurers. Check their stats and resistances, then place the best traps and monsters to defeat them! When you think your dungeon is ready, let the crawl begin! You will then be able to watch those heroes die! It's a reversed dungeon crawler: heroes will move through your dungeon and will trigger the traps you placed. When a group of adventurers encounters a group of monsters you positioned in your dungeon, a turn-based fight will happen! Includes all add-ons: Legend of Keepers: Soul Smugglers Legend of Keepers: Feed the Troll Legend of Keepers: Return of the Goddess Legend of Keepers: Supporter Pack Defend The Rook: A roguelike tactics board combat combined with tower defense elements. Defeat the invading hordes to stay alive and save the land! Deploy your heroes to outsmart the enemy! Enjoy more tactics than your average TD game, whilst fighting through waves of enemies. Turn the tables on the invaders with the aid of devastating spells! Overcome the odds and outsmart the enemy. Build and upgrade your towers to survive the onslaught! To survive you'll need to utilize more than just your heroes wit and prowess! Careful placement of towers and upgrades will be necessary to ensure victory. Place traps and barricades to defend your castle! Use these wisely to funnel and confuse the invaders. Wreak havoc amongst their ranks and break up their carefully manicured ranks! Become a champion to save the kingdom! Do you have what it takes to save the land? Jump right in and enjoy a set of procedurally generated roguelike turn-based battles like no other! Every battle fought is unique. Includes Supporter Pack add-on.